
ارائه خدمات متنوع در شعبه ديجيتال صندوق امداد ولايت اردبيل
به گزارش پايگاه اطلاعرساني كميته امداد، قدير حسنزاده گفت: مشتريان و آحاد مردم ميتوانند با مراجعه به سامانه سايت صندوق امداد ولايت و در بخش خدمات الكترونيكي به شعبه ديجيتالي مراجعه كرده و از خدمات پايه بانكي اين شعبه استفاده كنند.
وي هدفگذاري كميته امداد را ارائه خدمات راحت و تسهيلگر به جامعه هدف عنوان كرد و گفت: با مجوزهاي دريافت شده و بر اساس توسعه نظام خدمات بانكي و الكترونيكي صندوق امداد ولايت اردبيل نيز اقدام به راهاندازي چنين درگاه الكترونيكي كرده تا در شعبه ديجيتالي مشتريان از متنوعترين خدمات بهرهمند شوند.
حسنزاده بيان كرد: با توجه به اينكه در ايام كرونا كارت بانكي مشتريان به صورت سيستمي تمديد شده بود، مشتريان براي دريافت كارت جديد بانكي خود ديگر نيازي به مراجعه حضوري ندارند و از طريق درگاه الكترونيكي و شعبه ديجيتال ميتوانند درخواست صدور كارت جديد و حتي المثني كنند.
مدير امور شعب صندوق امداد ولايت اردبيل گفت: از طريق شعبه ديجيتالي امكان مشاهده اقساط بانكي، كسر و برداشت از حساب، مشاهده تراكنشهاي ناموفق، گردش حساب و ديگر خدمات بانكي وجود دارد.
وي افزود: هدف از راهاندازي شعبه ديجيتال، ارائه خدمات الكترونيكي، سهولت كار براي مشتريان و مددجويان تحت حمايت كميته امداد است تا از منزل خود انواع خدمات بانكي را دريافت كنند.
حسنزاده خاطر نشان كرد: تا پايان امسال تلاش ميكنيم تا عمليات پرداخت تسهيلات بانكي را نيز از طريق درگاه الكترونيكي و مراجعه به شعبه ديجيتال انجام دهيم تا در اين حوزه نيز تسهيلگري بيشتري اتفاق بيفتد.
مدير امور شعب صندوق امداد ولايت اردبيل كاهش هزينه براي جامعه هدف كميته امداد و مشتريان صندوق، سهولت دسترسي به امكانات بانكي متنوع و دسترسي راحتتر به خدمات صندوق را از مزاياي راهاندازي شعبه ديجيتال عنوان كرد.
انتهاي پيام