8 درگاه رسيدگي به شكايات در كميته امداد استان اردبيل فعال است

کد :
58624
آخرین به روزرسانی :
25 خرداد 1402 - 09:36

از پیشنهاد صفحه «8 درگاه رسيدگي به شكايات در كميته امداد استان اردبيل فعال است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

8 درگاه رسيدگي به شكايات در كميته امداد استان اردبيل فعال است

مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل گفت: هشت درگاه ارائه شكايات، گزارشات، پيام‌ها و مستندات مستقيم و بي‌واسطه در كميته امداد استان اردبيل فعال شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد، علي غفاري اظهار كرد: اين درگاه‌ها شامل نمابر، تلفن گويا، تلفن ثابت، تلفن همراه، مكاتبه، پيام‌رسان، رايانامه و سامانه مجازي است.

وي با بيان اينكه هم‌استاني‌ها مي‌توانند با مراجعه به هر يك از اين درگاه‌ها، شكايات، گزارش‌ها و پيام‌هاي خود را ثبت كنند، گفت: نمابر دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد به شماره 02144691417 و شماره استاني 04533746244 آماده ارائه خدمات است.

غفاري تلفن گوياي اين اداره‌كل را اعلام كرد و گفت: شماره تلفن 04533746204 الي 6، در ساعات اداري به صورت برخط آماده پاسخگويي به مردم است.

مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل بيان كرد: تلفن ثابت 04533743333 در ساعات اداري به صورت برخط به تماس‌ها پاسخ مي‌دهد.

وي اضافه كرد: در ساعات غيراداري و ايام تعطيل نيز پيام‌گير تلفن، شكايت‌ها، گزارش‌ها و پيام‌هاي صوتي مخاطبان را ضبط مي‌كند.

غفاري بيان كرد: شماره همراه 09144506628 از ساعت 8 صبح تا 22 شب به صورت برخط آماده پاسخگويي به تماس گيرندگان است و در تمام ساعات شبانه‌روزي در دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات، به پيام‌هاي كوتاه دريافتي پاسخ داده مي‌شود.

مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل، نشاني اداره‌كل كميته امداد استان اردبيل را شهرك كارشناسان، بوستان طوبي اعلام كرد و گفت: ما در اداره كل و در قالب مديريت نظارت و رسيدگي به شكايات پاسخگوي مردم هستيم.

وي پيام‌رسان ارائه كننده خدمات در اين درگاه را «بله» اعلام كرد و گفت: از طريق اين پيام‌رسان آماده دريافت شكايت‌ها، گزارش‌ها، پيام‌ها و مستندات با شماره همراه 09144506628هستيم.

غفاري خاطرنشان كرد: صندوق پستي الكترونيكي shekayat@emdad.ir متعلق به دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات است.

مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل در ادامه بيان كرد: سامانه مجازي رسيدگي به شكايات نيز در تارنماي اين نهاد جانمايي شده تا شكايت‌ها، گزارش‌ها، پيام‌ها و مستندات بارگزاري شده توسط مردم، پيگيري و تا حصول نتيجه پيگيري شود.

وي افزود: در اين درگاه شناسه يكتا(كيوآركد) طراحي شده تا افراد با نصب باركد در گوشي خود بتوانند از طريق اين شناسه، شكايت و يا اطلاع رضايت خود را به كميته امداد مستقيم ارسال كنند.

غفاري خاطرنشان كرد: در سال گذشته و سه ماهه امسال عمده موضوعات و مطالب دريافتي ما از مردم حكايت از رضايتمندي آنها از خدمات كميته امداد بوده و راه‌اندازي اين درگاه، كار را براي عموم مردم و مددجويان تسهيل كرده است.

انتهاي پيام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X