
8 درگاه رسيدگي به شكايات در كميته امداد استان اردبيل فعال است
به گزارش پايگاه اطلاعرساني كميته امداد، علي غفاري اظهار كرد: اين درگاهها شامل نمابر، تلفن گويا، تلفن ثابت، تلفن همراه، مكاتبه، پيامرسان، رايانامه و سامانه مجازي است.
وي با بيان اينكه هماستانيها ميتوانند با مراجعه به هر يك از اين درگاهها، شكايات، گزارشها و پيامهاي خود را ثبت كنند، گفت: نمابر دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد به شماره 02144691417 و شماره استاني 04533746244 آماده ارائه خدمات است.
غفاري تلفن گوياي اين ادارهكل را اعلام كرد و گفت: شماره تلفن 04533746204 الي 6، در ساعات اداري به صورت برخط آماده پاسخگويي به مردم است.
مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل بيان كرد: تلفن ثابت 04533743333 در ساعات اداري به صورت برخط به تماسها پاسخ ميدهد.
وي اضافه كرد: در ساعات غيراداري و ايام تعطيل نيز پيامگير تلفن، شكايتها، گزارشها و پيامهاي صوتي مخاطبان را ضبط ميكند.
غفاري بيان كرد: شماره همراه 09144506628 از ساعت 8 صبح تا 22 شب به صورت برخط آماده پاسخگويي به تماس گيرندگان است و در تمام ساعات شبانهروزي در دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات، به پيامهاي كوتاه دريافتي پاسخ داده ميشود.
مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل، نشاني ادارهكل كميته امداد استان اردبيل را شهرك كارشناسان، بوستان طوبي اعلام كرد و گفت: ما در اداره كل و در قالب مديريت نظارت و رسيدگي به شكايات پاسخگوي مردم هستيم.
وي پيامرسان ارائه كننده خدمات در اين درگاه را «بله» اعلام كرد و گفت: از طريق اين پيامرسان آماده دريافت شكايتها، گزارشها، پيامها و مستندات با شماره همراه 09144506628هستيم.
غفاري خاطرنشان كرد: صندوق پستي الكترونيكي shekayat@emdad.ir متعلق به دفتر نظارت و رسيدگي به شكايات است.
مدير نظارت و رسيدگي به شكايات كميته امداد استان اردبيل در ادامه بيان كرد: سامانه مجازي رسيدگي به شكايات نيز در تارنماي اين نهاد جانمايي شده تا شكايتها، گزارشها، پيامها و مستندات بارگزاري شده توسط مردم، پيگيري و تا حصول نتيجه پيگيري شود.
وي افزود: در اين درگاه شناسه يكتا(كيوآركد) طراحي شده تا افراد با نصب باركد در گوشي خود بتوانند از طريق اين شناسه، شكايت و يا اطلاع رضايت خود را به كميته امداد مستقيم ارسال كنند.
غفاري خاطرنشان كرد: در سال گذشته و سه ماهه امسال عمده موضوعات و مطالب دريافتي ما از مردم حكايت از رضايتمندي آنها از خدمات كميته امداد بوده و راهاندازي اين درگاه، كار را براي عموم مردم و مددجويان تسهيل كرده است.
انتهاي پيام