تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه‌ها است/همراهی 120 هزار مشتری با صندوق

کد :
58467
آخرین به روزرسانی :
17 خرداد 1402 - 14:02

از پیشنهاد صفحه «تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه‌ها است/همراهی 120 هزار مشتری با صندوق» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه‌ها است/همراهی 120 هزار مشتری با صندوق

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: با تاکید مسئولان کشوری و استانی مهم‌ترین رویکرد صندوق در سال‌جاری، تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت آنها است.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني كميته امداد، قدیر حسن‌زاده همزمان با هفتمین سالگرد تاسیس صندوق امداد ولایت اظهار کرد: در وبینار کشوری که همزمان با هفتمین سالگرد تاسیس صندوق برگزار شد، رئیس کمیته امداد و مدیرعامل صندوق بر ارائه خدمات بی‌منت به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر از طریق صندوق تاکید کردند که ما نیز تلاش می‌کنیم امسال این رویکرد را در پیش بگیریم.

وی استقبال عموم مردم و خیران را از صندوق و خدمات ارائه شده مناسب و مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای سومین بار، بانک مرکزی جایزه خوش حسابی را به این صندوق اهدا کرد تا همچنان صندوق امداد ولایت امین حساب خیران و مشتریان در این مجموعه باشد.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل ادامه داد: با اعتمادآفرینی که در این مجموعه انجام شده مشارکت مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و صندوق را در رفع نیاز نیازمندان شاهدیم که این فرآیند قطعا در سال‌جاری با قوت و قدرت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

حسن‌زاده افزود: هم در پرداخت تسهیلات و هم جذب مشتریان صندوق در سال گذشته عملکرد مناسبی داشته‌ايم و این رویکرد ادامه خواهد داشت.

وی ممنوعیت پرداخت تسهیلات به پرسنل امداد را نوعی اعتمادآفرینی دانست و بیان کرد: همراهی 120 هزار مشتری صندوق، بزرگ‌ترین سرمایه برای این مجموعه است تا بتوان کارها را در آغاز هشتمین سال فعالیت این صندوق با گستردگی بیشتر به پیش برد.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل تصریح کرد: امسال نیز سعی بر ارتقای جایگاه کارگروه‌های جذب منابع و انجام خدمات بی‌منت داريم و تلاش خواهیم کرد تا صندوق در پایان سال عملکرد بهتر و شایسته‌تری را ارائه کند.

انتهاي پيام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X